Andrea Nuttall / Clientology Institute
Tento Master Class je určen těm, kteří si chtějí nanečisto a pod vedením expertů vyzkoušet sestavit CX strategii velké firmy a vyzkoušet si, jak tuto strategii prodat boardu. Naučíme vás, jak vytvořit plán, který z vašich klientů udělá vaše fanoušky (v řeči korporací výrazně zlepší NPS). Ukážeme vám, na co ve strategii nezapomenout, co naopak do CX strategie nepatří a jak ji představit tak, aby vám celá firma rozuměla.
Chceme, aby byl pro vás master class co nejvíce přínosný, a proto budete mít možnost pracovat na vám blízkém odvětví.
Na výběr máte tato odvětví: bankovnictví, pojišťovnictví, retail, telekomunikace, utility (energie, voda, plyn).
Stejně jako loni se můžete v porotě můžete těšit na Pavla Řeháka (CEO Direct pojišťovna), další porotce vám postupně představíme.
Jazyk Master class:
čeština s anglickým překladem (i materiály)
Na tuto Master Class se můžete přihlásit při registraci na Konferenci Customer experience.