Clientology Huddle

Konference customer experience 2019

Vydejte se s námi na 4. ročník konference CX, dobijte své baterky a získejte novou inspiraci pro vytváření jedinečné CX!
Čeká na vás spousta novinek i prostor pro sdílení a rozvíjení vlastních nápadů!

7

inspirativních speakerů

5

smysluplných 

master classes

3

překvapení

10. – 11. 6. 2019

PŘEDNÁŠEJÍCÍ:

Pavel Řehák

Direct pojišťovna

Spoluzakladatel a předseda představenstva Direct pojišťovny
V roce 2015 odešel z postu generálního ředitele České pojišťovny, aby se společníky postavil firmu, za kterou se nebude stydět. Tento rok oslaví jeho Direct pojišťovna čtvrté narozeniny. Jak říká, díky bandě magorů, nadšení, zápalu a vizi, postupně mění svět pojišťovnictví a vrací mu jeho původní smysl – pomáhat lidem ve chvíli, kdy se stane průšvih.

Tomáš Čupr

Rohlik.cz

Podnikatel a investor Tomáš Čupr založil úspěšné projekty DameJidlo.cz, Slevomat.cz a Rohlik.cz, ze kterých se po jejich startu staly hity. Je známý důrazem na zákaznickou zkušenost. Aktuálně se věnuje hlavně Rohlik.cz, který letos míří k obratu 5 mld. Kč.

Kjetil Vetlejord

E.ON Sweden

Fotbalový trenér, otec 2 dětí a 100% příznivec týmového ducha.

Proč? Protože jen při zaměření se na týmového ducha může celý tým růst.
Za úspěšným růstem a prosperitou každé organizace stojí silný tým. A jak takový tým získáte? Ukažte svému týmu, že věříte v ně i jejich práci; to je heslo, kterým se tento aktivní fanoušek CX řídí ve svém každodenním životě. Vše je o lidech a Kjetil a jeho tým jsou důkazem toho, že důvěra a transparentnost jsou klíčem k úspěchu. Nevěříte? Dá se to i změřit!

Ondřej Gonzor

Pochopim.to

Ondřej je vývojář mobilních aplikací, pracoval například na aplikacích pro Globus, Benzinu nebo třeba na aplikaci proti šikaně Nenech to být. Nejvíce ho ovšem baví vlastní projekty, a proto se v současné době věnuje svému projektu pochopim.to, který má za cíl dát konstruktivní zpětnou vazbu učitelům na jejich hodiny.

Že toho má Ondřej za sebou již mnoho? Nenechte se zmást, když zrovna nepracuje na nějakém projektu, tak létá na větroních, boxuje nebo studuje; Ondřej je totiž v současné době studentem Gymnázia Brandýs nad Labem.

Stanislav Gaj

ex CZC.cz, v současné době stanislavgaj.cz

Standa je nadšený motivátor, který musí neustále něco tvořit. Dlouhá léta působil v CZC.cz na pozici CEO a poté spolumajitele a pomohl z malé rodinné firmy udělat dvojku na českém online trhu.
Rád řeší věci dopředu a baví ho plánování. Ještě raději pak společně s týmem pracuje na naplnění vizí a cílů.
Je to neúnavný dotahovač věcí, manager a leader, který rád lidi posouvá kupředu. Říká, že firma jsou lidé, kteří v ní pracují a dělají její obraz na veřejnosti.
Aktuálně se věnuje vlastní galerii s největší sbírkou Olbrama Zoubka, aktivně se věnuje poradenskému byznysu v oblasti obchodu a online trhu. Rád sportuje a cestuje. Největší radost mu dělá jeho rodina  a 4 děti.

MASTER CLASSES:

Klára Plecendová / Clientology Institute

Určeno pro úplné začátečníky pro něž jsou pojmy NPS, detraktor, Voice of Customer a servis design úplnou novinkou.

Co je to zákaznická spokojenost? Proč se zákaznickou zkušeností zabývat? Co všechno oblast CX obsahuje a kde začít? Pojďme projít cestou CX od její teorie k praxi. Protože zákaznická spokojenost nejsou „dárky zdarma“, ale strukturovaná firemní strategie.

Jazyk Master class:

čeština s anglickým překladem (i materiály)

Na tuto Master Class se můžete přihlásit při registraci na Konferenci Customer experience.

pondělí 13:30 - 17:50

Obsazeno 3 míst z 8

Kristina Lišková / Clientology Institute

Máte problém vysvětlit kolegům proč a jak dělat CX, protože vám nerozumí? A zkusili jste jim cestu zákazníka vysvětlit pomocí obrázků? Na této master class se naučíte základy vizuální facilitace, stejně jako to, jak ji využít v každodenní praxi CX nadšence.

Jazyk Master class:

čeština s anglickým překladem (i materiály)

Na tuto Master Class se můžete přihlásit při registraci na Konferenci Customer experience.

pondělí 13:30 - 17:50

Obsazeno 18 míst z 18

Beáta Benediktová / Clientology Institute

Už se nějakou dobu zabýváte zákaznickou zkušeností a potřebujete vaši snahu strukturovat a rozdělit do jasných celků? Potřebujete si ujasnit, co je vlastně vaším cílem a podívat se na to, co vás ještě cestou k němu čeká?
Na tomto Masterclass se podíváme na to, jak daleko jste pokročili v disciplíně „zákaznická zkušenost“ a v jakých oblastech se vám daří nejlépe. S ostatními účastníky porovnáte své snažení a odejdete se zajímavou inspirací.

Jazyk Master class:

čeština

Na tuto Master Class se můžete přihlásit při registraci na Konferenci Customer experience.

pondělí 13:30 - 17:50

Obsazeno 17 míst ze 17

Andrea Nuttall / Clientology Institute

Tento Master Class je určen těm, kteří si chtějí nanečisto a pod vedením expertů vyzkoušet sestavit CX strategii velké firmy a vyzkoušet si, jak tuto strategii prodat boardu. Naučíme vás, jak vytvořit plán, který z vašich klientů udělá vaše fanoušky (v řeči korporací výrazně zlepší NPS). Ukážeme vám, na co ve strategii nezapomenout, co naopak do CX strategie nepatří a jak ji představit tak, aby vám celá firma rozuměla.

Chceme, aby byl pro vás master class co nejvíce přínosný, a proto budete mít možnost pracovat na vám blízkém odvětví.

Na výběr máte tato odvětví: bankovnictví, pojišťovnictví, retail, telekomunikace, utility (energie, voda, plyn).

Stejně jako loni se můžete v porotě můžete těšit na Pavla Řeháka (CEO Direct pojišťovna), další porotce vám postupně představíme.

Jazyk Master class:

čeština s anglickým překladem (i materiály)

Na tuto Master Class se můžete přihlásit při registraci na Konferenci Customer experience.

pondělí 13:30 - 17:50

Obsazeno 43 míst z 50

Vítek Nevřela & Miroslav Suchý / ČSAS & UX Focus

Jste digitální firma? Jste společnost zaměřená na zákazníka? Pak by měli vaši zákazníci vidět veškeré nové produkty ještě před jejich plným nasazením.
Na této Master class se naučíte, jak testovat digitální funkce svých produktů a jak připravit obstojný kvalitativní brief pro váš výzkum. Chcete mít jistotu, že dokážete správně odsouhlasit UX testovací skript nebo ho dokonce sami napsat? Pak je tato Master class pro vás to pravé!

Jazyk Master class:

čeština s anglickým překladem (i materiály)

Na tuto Master Class se můžete přihlásit při registraci na Konferenci Customer experience.

pondělí 13:30 - 17:50

Obsazeno 8 míst z 20

SPECIALS

Na více informací se můžete těšit již za pár dní

Pro aktuální informace nás sledujte na Facebooku a LinkedInu

Na více informací se můžete těšit již za pár dní

Pro aktuální informace nás sledujte na Facebooku a LinkedInu

PROGRAM

Pondělí 10. 6. 2019

  • Zahájení konference
  • CX v ČR včera, dnes a zítra
    Andrea Nuttall & Tomáš Holan Clientology Institute (česky s anglickým překladem)
  • Proč nezapomenout na svého zákazníka
    Stanislav Gaj CZC.cz (česky s anglickým překladem)
  • Coffeebreak
  • Jak vylepšit pověst osla
    Miloš Nejezchleb & Miroslav Zborovský Home Credit (česky s anglickým překladem)
  • Přednášející
    Pavel Řehák Direct Pojišťovna (česky s anglickým překladem)
  • Přednášející
    Tomáš Čupr Rohlik.cz (česky s anglickým překladem)
  • Oběd
  • Master Class I. Zákaznická zkušenost pro začátečníky
    Klára Plecendová Clientology Institute (česky)
  • Master Class II. Zákazník v obrázcích aneb Vizuální facilitace
    Kristina Lišková Clientology Institute (česky)
  • Master Class III. Jak jste na tom aneb Health check vašeho nastavení CX
    Beáta Benediktová Clientology Institute (česky)
  • Master Class IV. Den D - CX strategie nanečisto
    Andrea Nuttall Clientology Institute (česky)
  • Master Class V. Digitální zkušenost pro zákazníky
    Vítek Nevřela ČSAS
    (česky)
  • D-Day finale
  • Večeře
  • CX Awards
  • Drinks & networking

Úterý 11. 6. 2019

  • Přivítání
  • Abeceda peněz
    David Hubáček Česká Spořitelna (česky s anglickým překladem)
  • Příběh změny Orea
    Gorjan Lazarov Orea Hotels & Resorts (česky s anglickým překladem)
  • Coffeebreak
  • Přednášející
    Denisa Dudášková Adidas (česky s anglickým překladem)
  • Service design v digitálu
    Kjetil Vetlejord E.ON SWEDEN (anglicky s českým překladem)
  • Hlas studentů aneb Zpětná vazba i mimo korporát
    Ondřej Gonzor Pochopimto.cz (česky s anglickým překladem)
  • Oběd

Registrace

V případě zájmu kontaktujte, prosím,
Kláru Plecendovou na telefonu  +420 603 266 549
nebo na e-mailu  klara.plecendova@clientology.cz.

CLIENTOLOGY PARTNER
8 900
  • Kč bez DPH
EARLY BIRD
9 900
  • VSTUPENKY JIŽ NEJSOU K DISPOZICI
ZÁKLADNÍ VSTUPNÉ
10 900
  • Kč bez DPH

MÍSTO:

KOTELNA A UHELNÝ MLÝN
Libčice nad Vltavou

Naše konference bude probíhat v inspirativním prostoru Kotelny, nově rekonstruovaném industriálním klenotu nedaleko Prahy.

Kudy k nám - Libčice nad Vltavou

NAŠE KONFERENCE ZAČÍNÁ JEŠTĚ NEŽ NASTOUPÍTE DO VLAKU!!

Cesta k nám z Prahy
Doprava ve zkratce:
Vlakem z Masarykova nádraží 32 minut
Vlakem z Nádraží Holešovice 22 minut
Autem z Dejvic 27 minut

Předchozí ročníky

POŘADATEL

KONTAKT

Klára Plecendová

klara.plecendova@clientology.cz

+420 603 266 549

 

back to top